Meinasin alkaa jo vuodattaa Helmille mesessä siitä, että mun elämä on ollut yksi sarja isoja epäonnistumisia. OOn aina epäonnistunut kaikissa isoimmissa jutuissa, mitä oon yrittänyt ja ne epäonnistumiset on jättäny edelleen tuoreet arvet. Monet mokaamisista on alitajuntaisesti koko ajan läsnä ja niitä on hirveä elää koko ajan läpi, mutta en voi sille mitään.

Oon lihava sika, oon porsas pahnoilla, en tässäkään oo onnistunut yhtään niin hyvin kun olisi pitänyt. En oo tehny mitään elämässäni, en oikeasti mitään. Enkä mä uskalla kokeilla muuta, mokaan senkin... Haaveksia vain.

Meen tänään aikaisin nukkumaan, aika rajut univelat ja haluan tämän viikon nopeasti O H I T S E. Joudun huomenna yksin tallille, mokaan varmana kaiken. Pakko tottua. Ja tallin jälkeen ilta on vielä pitkä. Voisin varmaan mennä pyöräilemään tai jotain. Yrittää edes kerran liikuttaa läskiä persettäni.

Koulussa kaikki on kamalan pieniä ja siroja, tuskin kukaan on normaalikokoinen. Kaikki on vaan tosi pieniä ja söpöjä paitsi minä.

now playing: Apulanta - Ilona?