mmmmmmmm'hh ketään ei taasen kiinnosta mun jutut niin tuun nyt taas angstaan tänne.

oon ihan shocked ja ;;___;;; kun katoin mun tarkalla painolla tota painoindeksilaskuria et jos laihtuisin seitsemänkin kiloa niin en olis vielä sittenkään alipainoinen. Ei sillä et haluaisin olla alipainoinen, mä haluan näyttää hyvältä. Mutta kun se että jos laihtuisin ne seittemänki kiloa niin en olis viel sittenkä alipainoinen. Ö___Ö Tuli hirveän fat olo. Ja päähän särkee. Meen tänään viel kirjastos käymään ja sit on pakko mennä juokseen ja tehdä vatsalihaksia. Vittusaatana. HALUAN KOIRAN. Semmoisen reippaan joka jaksais kävel mun kaa joka päivä ja olis täydellinen syy pakottaa itsensä ulos kun olis joku todella konkreettinen syy. 8( Ja muutenkin, rakastan eläimiä. Pitkä ja hidas kävelylenkki laihduttaa enemmän mutkun mulla on semmoisen jälkeen sellainen olo et paskat tää mitää. Mut toisaalta eliisa laihtu tollaseks ihanaks kävelemäl. Noh juoksen siihen lumen/loskapaskan tuloon asti ja sit ellu saa ruveta kävelemään mun kans. Tai ämppäri. Olen oikeesti ihan saatanan läski. Sellanen vitun leveä ja turpea. Iso. ö__ö En oo semmonen et olisin vaan sen näkönen et mul olis ylimääräin rasvakerros jossain vaan näytän siltä et olisin jotenki syntyny jonain Large-kokosena. Mut sit toisaalta tämmöinenki  on niin vitun turhaa, kun en oo mikään ylipainoinen vaan ihan normaali. MUTKUN MUA EI SAATANA KIINNOSTA OLLA NORMAALI :''DD kaikista kivointaha olis vaa hyväksyy ittensä ja olla vaan mut. MWah.

Täytyis ruveta uskoon satuihin, niinku Annaki sano et paino tasottuu jonku yläasteen jälkeen. Sen mielestä se oli kaamee läski yläasteella. "22 on ällö painoindeksi" Thnx for helping words :)

Saatana oikeesti! toivon vaa et vois napsauttaa ajatukset päästä pois

now playing: Ultra Bra - Vesireittejä