Mua vituttaa nyt toi yks saatanan läskiperseomahyvänen paska
Päätin, etten mene sen lässytysnäytelmiin enää ikinä mukaan.


EN MENE SEN LÄSSYTYSNÄYTELMIIN ENÄÄ IKINÄ MUKAAN ENKÄ USKO SITÄ.

Harvinaisen kusinen ämmä, vittu vihaanko edes sen vaaleanpunaista läskipersettä jossa lukee minnie ja sen pinkkileopardikuosisia stringejä pyykkikopasa ja sen mässyttävää suuta ja ällöttävää puhetapaa.

Olispa mulla jotain tekemistä ettei tarvitsis olla kotona kun toi yks ällöttävä huora menetti just sen kaikki kaverit ja ei tee enää muutaku on kotona ja syö ja haittaa muiden elämää.
Haluan pois -tunne on aika vitun voimakas nyt. Olisi ihanaa vaan painaa kaikki kiinni niin ettei olis mitään mitä pitäis sietää. Ei koulua, isosiskoja, stressiä tai mitään. Syvä nukkuminen on sellaista, mutten oikein voi nukkua kun pitäisi laittaa herätys ja ei oikein innosta.

Eikä mulla taaskaan ole ketään, joka lohduttais mua vaikka oon naurettava,
kyllä, mä haluun kuulla jotain lässytystä tyyliin "siis tosi kamalaa, mä ymmärrän sua"

kunnon räjähtämispiste -olo nyt.
vois yrittää olla syömättä koko lopun päivän...