OOn nyt ihan helvetin yksin taas. !!!!!!! EI MITÄÄN TEKEMISTÄ. Maailman kamalinta. Vituttavinta. En haluis olla koneella mutta mistä muualtakaa saisin musaa sit ku stereot on rikki.
Ketään ei taaskaan kiinnosta olla mun kanssa. En tiiä mitä teen koko ajan väärin ettei ketään ikinö huvita soittaa tai tekstata mulle, muistaa mua ees jotenki. Mä haluaisin ihan hirveästi olla jonkun kanssa nyt, oon niin kateellinen ihmisille joilla omn joku ystävä/ystäviä joiden kanssa ne on melkein joka päivä. Kas kummaa jos joku suostuu olemaan mun kanssa edes kerran viikossa. Enkä mä oikeasti ikinä sano näin kelleen mun ystävistä, en mä tosissanikaan ketään syyllistä tai suutu koko ajan tai mirtään, en tajuu miks ihmiset jättää mut niin yksin. .____.

Nyt alko tosissaan pelottaa kesäloma, tätäkö se tulee olemaan !!!!!!!! En kestä jos tulee. Ihan hirveätä. Tää on hirveämpää kun se että täytyy tehdä jotain tylsiä töitä. Mielummin mä nyt vaikka laskisin matikkaa tai olisin kemian tunnilla, ihan sama. Kunhan olis jotain tekemistä. Ja ihmisiä joille jutella.

;;;____;;;;;;