51KG51KG51KG51KG heartheartheart.

en kyl tosin uskalla mennä ihan heti vaa'alle koska söin eilen sipsiä ja jätskiä ja varmaan lihoin.


Mun on pakko kirjottaa tää itelleni rohkaisuks.
Tää mun valitsema tie ei oo ikinä helppo, ikinä mutkaton tai kevyt. Jos mä oon päättänyt laihtua ihan reilusti eri ihmiseksi, mun on pakko tehdä töitä. Jokaisen unelman eteen pitää uhrata ja nähdä vaivaa. Mutta lopussa kiitos seisoo. Paskoina teiniangstihetkinä mun on vaan pakko mennä juoksemaan ja ajatella, että vielä joskus. Vaikkei nyt.

My next summer holiday will be painful. But I'll sacrifice everything for the dream...

Mut jos toi mummon vaaka on oikeassa ja oon 51kg niin enää 2 kiloa tavotepainoon! (tosin se ei sitten varmasti riitä. Oon edelleen hirveä fädäri, mutta se kuulostaa niin vähältä sanottuna. Lopulliseks painoks tähtään jtn 45-47 kg:ta. :)

mä en kirjota tänne muustaku laihtumisesta :o

now playing: Olivia - Tears & Rainbows