VIHAAN TÄTÄ. VIHAAN TÄTÄ ÄLLÖTTÄVÄÄ PAKKOSYÖTTÄMISTÄ, VIHAAN KÖKSÄN OPEN LÖLLYVIÄ KÄSIVARSIA, VIHAAN POHJATONTA MAHAANI, VIHAAN YLIRASVAISIA MUMMORUOKIA, VIHAAN ITSEÄNI.

Ja eniten mä vihaan sitä kuinka voin olla näin kauheen itsekäs.
saatana
MINÄ LUPAAN ITSELLENI, ETTÄ JUOKSEN TÄNÄÄN 10 KM. vaikken jaksaisikaan juosta koko ajan, kävelen vaikka lämmitelläkseni yhden kiekan ja loput hölkkään kunnon mukaan. Ja sen jälkeen MINÄ PYÖRÄILEN VIISI KILOMETRIÄ. NÄIN OLLEN OLEN LUVANNUT TÄMÄN KAIKEN ITSELLENI. + vatsalihakset. Oon myös ajatella kysyy serkuilta saisinko joskus kävelyttää Hugoa, sitä olis kiva viedä ulos.

MULLA EI OLE NÄLKÄ KELLO VIIDELTÄ JA SILTI MUT PAKOTETAAN SYÖMÄÄN SILLOIN. VITTU. Jos se musta riippuis ni söisin varmaa neljältä ja sit ehkä joskus illalla vittu. D:!!!!!<

Täytyis ettii netistä jotain kuntoiluohjeita reisille ja etenkin pömppömahalle.
"Mä vihaan sitä.Mä vihaan sen pelokkuutta, pehmeyttä ja pikkutyttömäisyyttä. Sen pehmeitä käsivarsia ja roikkuvia rintoja, sen terveyssidekätköjä ja esiliinoja, pelästyneitä silmiä ja ikuista jossittelua, toteutumattomia unelmia ja alistunutta pyykinpesua. Mä vihaan naisia. Vihaan. Vihaan niiden lämpimiä selluliittireisiä ja paidan alta pilkottavia rintaliivinraitoja, vihaan niiden avuttomuutta ja olematonta huumorintajua, niiden ruokareseptejä, vauvalässytystä ja synnytysjuttuja. Missä vitussa on niiden arvokkuus, itsekunnioitus, elämä ja vapaus! Mä vihaan. Mä vihaan niin paljon. Mä vannon, etten koskaan tuu tollaseks, että mä een itsestäni androgyynin, nuoren pojan tai lihaksikkaan enkelin, että mä vaikka tapan itseni ennemmin kuin rupean naiseksi. Heikoks piipittäjäks, suu auki ripsiä maalavaks permanenttipääks, miesten naurettavaksi sihteeriköks ja vastuuta pakoilevaks huokailijaks. Vittu!"
Ihana meri.

now playing: South park - Uncle fucker XD