Mä oon ihan kamala pelle. ;___;
Kumpa en olisi.

Elämä olis erilaista. .__.'' Äää.
Feeling so rejected and n00b.

Tääkin on ihan kamalan pelleä kirjottaa tänne jotain tämmöstä, mutkun tää on ainut paikka mihin voin purkaa täysin estottomasti.
Oikeesti rupesin funtsaa et jossen ois tällanen PELLE isolla vitun pllä niin olisi mun elämä ihan erilaista. Mulla vois olla paljon enemmän kavereita ja itseluottamusta ja just semmosta mistä ite haaveksin. Mä tiedän, et mun pitäis ite tehdä elämästäni semmosta ja joskus kiivetä sen kamalan kynnyksen yli ja tehdä asioille jotain, mut pelle mikä pelle. Mulla on liian huono itsetunto. Mä en usko, että mä voisin ikinä saavuttaa mitään.

Onneksi mulla on hyvä mielikuvitus, niin sentään jossain voin elää sitä mitä tahdon.
En saisi syödä iltapalaa tänään, oon syöny aivan kammottavat määrät kaikkea, mutta oon varma, että kun lähden yläkertaan niin löydän itseni mussuttamasta leipää, työntämässä itseäni kauemmas päämääristä.

Ei mulla oo enää mitään. Siinä tuo kaikki tuli. Vähän ehkä helpotti.
"Sanoin, mutten sitä tarkottanu" .__.

♪ Dir en grey - Zakuro