I'm sitting here in the boring room
It's just another rainy Sunday afternoon
I'm wasting my time
I got nothing to do
I'm hanging around
I'm waiting for you
But nothing ever happens and I wonder

Niin, eilen se juttu tuli kuin salama kirkkaalta taivalta. Viime yönä, kun olin Tuulialla yötä. :'DD Heräsin taas ärsyttävästi seitsemältä ja valvoin yksikseni. Semmoin päätös. Minä_laihdun_5_kiloa. Mulla on nyt jotenkin vähän parempi olo kuin tavallisesti, kun mulla on selkeä ja vahvasti päätetty tavoite. Btw jos nyt joku eksyy lukemaan ja luulee et oon joku vitun anorektikko niin en ole, oon 157 cm / 49 kg ei olisi vielä tyylii alipainoinen. :''D No okei, olis se alipainoinen painoindeksilaskurin mukaan 0,5 yksikköä, mut. T___T Olis nii awesome jos joku terkkari rupeis valittaa et syösyö. Jos Pauliinakin on voinut laihtua lihavasta sellaiseksi ihan pieneksi, kuin eri ihmiseksi, niin kyllä saatanassa mäkin voin! Ajattelin mennä joka päivä kun on vähän aikaa juoksemaan sen 4 km, jos teen tota jonkun kuukauden ajan niin ehkä sitten saan jotain pois. Sit kans ajattelin tehdä reisi- ja vatsalihaksia. Syömälakkoon en rupea, mutta syön sitten vaan kun oikeasti nälkä ja ainut herkku mitä saan syödä viikol on se V.I.Pin ihana light-granaattiomenavadelmamehu. 9 kcal/100ml.

Kaiken ton kirjotettuani mulla on vaan parempi olo. En tunne itteeni nytkään mitenkään lihavaksi, vaikka mun painoindeksi on 22. Kolme yksikköä ylipainoon. Et NIIN. Ja söin eile Carolssis jäätelöö ja ranskikset. T__T Mut olin kyl juoksees, juoksin jtn varmaan vähän vaille 3 km ja kävelin sit sen vähä yli 1km, eli kiersin yhden kilsan pururadan tos lähel 4 kertaa. ^^


Vitsit ku olisin ees 157 cm, miksi mun pitää olla just 156,5 cm T___T Haluaisin olla 157 cm, koska se ei kuulosta nii lyhyelt ku 156cm ja mun painoindeksi olis sillo 21,9. Yhyy.

Näin unta Mister X:stä. 8( Se on ihan perfect, hope so et jos meen Kiljavalle ens vuon ni en näe sitä. Oon ruvennu nykyään ihastumaan ja oleen sellai "oi söpöö" ja itkemään paljon helpommin kuin ennen.
Miettinen ja Tuulia oli kuulemma keskustellut mun laihtumisvimmasta ja siitä et oon ollu sellanen kuulemma viime Juhannuksesta asti. Tai mennyt sinne suuntaan :''D. Ja Tuulia on kuulemma huolissaan, kun kaikki mun eleet vaikuttaa nykyään paljon enemmän masentuneilta. On mulla ollut aika paska olo viime aikoina, muttei ton päätöksen jälkeen oo ainakaan hetkeen. 8'D

Äiti ja isä saa luvan ostaa meille mandariineja ja fitness-muroja. Huh, olipa pitkä entry. ö_Ö

now playing: Dir en grey - Jesus Christ R'n R