Yritän lohduttaa mun kaveria kun sillä on vähän yksinäisesti ja paskasti kaveriasiat ja jotenki vituttaa, kun se vaan vittuilee mullekkin. Ei varmaan itse tajua sitä, että se ajaa tolla kylmyydellään muut pois. Tai tolla tavalla puhuu. Ehkä se vaan purkaa pahaa oloansa, tiedän, mutta mä tollasina hetkinä kaipaan vaan halausta ja läheisyyttä enkä vaan vittuile jollekin joka suostuu kuunnella. Mutta en mä sitä sille todellakaan sano, en halua että se suuttuu ja tarvitseehan se mua nyt. kai.

Oon lihonut, syönyt kamalasti herkkuj, nytkin nälkä ja väsymys.. Mut nyt just pitäisi laihduttaa ja jättää syömiset ku herkkuja vedettynä naamariin kamalasti.. Löysä olo.. Enkä jaksa tehdä lihaksia tänään, nälkä ja väsymys painaa päälle.DDDX
Söin jäätelön
ja keksejä tänään.
vittu

Oon tajunnu etten kerro mitää mun kavereille. En kerro mun syömisongelmista enkä kerro mun ihastuksista. Ihan sama.