VIHAAN kun oon niin semmonen tyhmä
jos mul on iha okei hyvä kiva olo
niin se hulahtaa mun läpi heti jos näen jonkun sanan "thinspiration, anorectic" ja tulee hirveä epätoivo joka alkaa velloa sisällä, mahaan sattuu.

olin lihonut 500 g hiihtolomalla ja sitä ennen. Sain ihan hirveän olon ja nyt oon aika laihisviikolla. Hmh.
Mun päämäärä on painaa 43 kiloo.

Mut oon tosiaan ruvennu funtsiin et jos oon kasvanu, iha tosissaa. Monet sanoo, etten näytä yhtää nii lyhyelt ku oon (olin? 156,5cm.) ja sellain ei tunnu siltä ja se selittää sen miks paino tuntuu tippuvan niin hitaasti vaik näen aika paljon vaivaa siihen.
ja syön vähemmä ku monet muut mua laihemmat.
x__x
Maybe It's just meant I'm fat and ugly :ZZZ
ajattelin kyl ostaa taasen selluliittivaahtoo mun sisäreisiin ku niit on niin vaikee treenata ja se autto vähä viimekski. Ainaki tehostaa verenkiertoo jossei muuta.

Mun kädet on jääkylmät, oon ravannu tänään vessassa ja syöny liikaa.

Mut joo.. vähän helpotti.

You still are blind, if you see a winding road,
'Cause there's always a straight way to the point you see.